Vi ska ha årsmöte snart och du är välkommen! 😊
När? 15.00 den 23 mars
Var? Föreningslokalen (Johannesfred)
Skicka ett mejl till rackstaaventyret@sallskapsspelsforbundet.se om du vill vara med. Vi behöver ha din anmälan senast en vecka innan årsmötet.
Vi bjuder såklart på fika och annat gott. (Mejla om allergier så fixar vi det.)
Ha det bra / Råckstagänget