Nu tänkte vi dra igång en nybörjarkurs i Magic the Gathering under våren. Det kommer att finnas 6 tillfällen denna termin.
Vi kommer att gå igenom grunderna, ge tips och förklara hur spelet fungerar. Självklart bjuder vi också på fika!
Var? I vår lokal i Johannesfred.
När?
Söndag 16 mars 16.00
Söndag 30 mars 16.00
Söndag 6 april 16.00
Söndag 4 maj 16.00
Söndag 25 maj 16.00
Söndag 15 juni 16.00
För att vara med behöver du först bli medlem i MagicPulsen.
Formulär för att bli medlem i vår förening.
Anmäl ditt intresse och få mer info: magicpulsen@sallskapsspelsforbundet.se