Hej alla!
Vi letar fler som vill vara med på våra målningskvällar där vi målar figurer. TIllsammans jobbar vi på våra figurer, bygger landskap och miljöer. Oftast visar vi varandra nya tekniker och hjälper nya om de fastnar.
Vi har exempelvis byggt en modulär spelbräda. Det tog flera månader!
För att bli inbjuden på träffarna behöver du bli medlem. Det kan vi hjälpa dig med. 😊 Du kan också klicka här för att fylla i ett formulär och bli medlem hos oss.
Mejla oss på warscape@sallskapsspelsforbundet.se om du vill vara med nästa gång.
/ WarScape